Vid planerade avbrott skickar vi ut ett avbrottsmeddelande till berörda kunder 3 till 5 dagar före avbrottet.
Har du ingen el hemma hos dig?
Om det inträffar planerade strömavbrott så informerar vi alltid om det i god tid innan. Inträffar ett oplanerat strömavbrott så hittar du all information om det på vår hemsida. Där uppdateras information om avbrottet löpande.
Att garantera en hög leveranssäkerhet är av högsta prioritet för både oss och våra kunder. Vårt mål är att aldrig ha avbrott som varar längre än två timmar.
Dagtid: 0321-53 02 00
(vardagar kl. 08.00–12.00 och 13.00–15.00).
Övriga tider kontakta beredskapen på: 0321-530 210
Är du endast elhandelskund hos oss skall du kontakta ditt elnätsbolag.
Om du har möjlighet, kontrollera om din granne har spänning. Är även grannen utan spänning är troligen felet på nätet utanför din fastighet. Innan du kontaktar oss, kontrollera gärna följande:
Gör så här om den ändå löser ut igen:
Kontakta oss om inget av ovanstående hjälper.
Vid planerade avbrott skickar vi ut ett avbrottsmeddelande till berörda kunder 3 till 5 dagar före avbrottet.