För oss är det mycket viktigt att du som kund är nöjd med våra produkter och tjänster samt servicen som vi erbjuder.
För oss är det mycket viktigt att du som kund är nöjd med våra produkter och tjänster samt servicen som vi erbjuder. Därför vill vi gärna du hör av dig till oss så fort något inte fungerar som det ska, eller om du är missnöjd med vårt arbete.
Därför vill vi gärna att du hör av dig till oss så fort något inte fungerar som det ska, eller om du är missnöjd med vårt arbete. Om vi inte kunde hjälpa dig med ditt ärende så har du alltid rätt till att vända till oss med en reklamation.
Om vi inte kunde hjälpa dig med ditt ärende eller du inte är nöjd med de svaren som du har fått från oss så är du välkommen att istället skicka in en skriftlig reklamation till vår kundservice. Märk ditt brev eller e-mail med ”Reklamation” och skicka till Östra Kinds Elkraft, Box 6004, 514 06 Dalstorp.
I så fall har vi sammanställt en lista med olika rådgivare, institutioner och myndigheter som du kan vända dig till för att få hjälp:
Vi välkomnar alltid att ha en levande dialog med våra kunder. Så här kan du kontakta du oss och vår kundservice:
Du är också välkommen att besöka oss på vårt kontor i Dalstorp (vardagar kl. 07.00–12.00 och 13.00–16.00).
Box 6004
514 06 Dalstorp
Besöksadress
Gundlabo
514 61 Dalstorp
Vardagar: 07.00-16.00
Lunchstängt: 12.00-13.00
Öppettider växel
Vardagar 08.00-15.00
Lunchstängt: 12.00-13.00